Рекламна кампания във Facebook означава промотирането на вашата фирма, услуга или продукт в социалните мрежи.
Рекламите във Facebook предполагат да имате бюджет за инвестиране и послание, което да комуникирате с вашата аудитория. В същото време, въпреки че можете да правите спонсорирани публикации, фокусирани върху всички потребители на социалните медии, препоръчително е да имате добре дефинирана аудитория, за да сегментирате кампанията и да постигнете най- добрите възможни резултати.
Защо вашият бизнес трябва да рекламира във Facebook? Има много причини, които могат да ви накарат да обмислите рекламна стратегия във Facebook, но ето основните:
Вирализация. Дори ако плащате за щракването върху всяка реклама, потребителите могат да ви спестят много пари, като споделят публикацията между своите контакти. Тоест обхватът на Facebook Ads не се ограничава до плащане, а има по-голямо въздействие в зависимост от поведението на вашите потенциални клиенти.
Взаимодействие. В допълнение към популяризирането на вашите продукти и услуги, можете също да стартирате интерактивни публикации, които ви позволяват да събирате важни данни за вашата аудитория.
Измервания и статистически данни. Всеки, който харчи пари за реклама, иска да разбере как се харчи и да измери ефективността й. В рекламата във Facebook това ще бъде наистина лесно благодарение на интегрирания и напълно безплатен статистически панел.
Какви видове реклама има във Facebook?
Във Facebook можете да рекламирате почти всичко. От външна страница, до приложение, събитие или дори конкретно място. Въпреки това, преди да започнете реклама във Facebook, е важно да определите каква е крайната цел на рекламата. Само тогава можете правилно да решите формулата за плащане, както и вида на кампанията, от която се нуждаете.
В зависимост от целите си, трябва да използвате един или друг тип реклама във Facebook. Въпреки че в следващия параграф ще откриете всички видове кампании, които съществуват в социалната мрежа, трябва също да дефинирате дали плащате на клик (CPC) или дали плащате за импресии (CPM). CPC е идеален, ако ще генерирате трафик към Facebook или сайт на трета страна за търсене на посещения или реализации. CPM е по-подходящ, ако искате да подобрите видимостта на вашата марка като цяло.
Дори ако вече сте наясно какво представляват Facebook рекламите и предимствата, които имат, все още ви предстои едно важно нещо, преди да започнете кампании в тази социална мрежа. Съществуват доста видове реклами и този богат избор позволява да изберете нюансите на рекламата и така да прецизирате нейната насоченост.
Популяризирайте публикациите си. Използва се за популяризиране на съдържанието на вашия уебсайт или бизнес страница.
Популяризирайте страницата си. Тази Facebook реклама е насочена към популяризиране на бизнес страницата Ви.
Достигнете до хора, които са близки до вашия бизнес. Това е реклама, фокусирана върху показването на тези потребители, които са географски близо до вашия физически магазин.
Подобрете разпознаваемостта на марката. В този случай това е корпоративна реклама, която има за цел да достигне до аудиторията, която най- вероятно ще ви обърне внимание.
Привлечете хора към вашия уебсайт. Той предлага възможността на рекламодателя да получи повече трафик на своя уебсайт.
Увеличете инсталациите на вашето приложение. Това, което се търси с тази реклама във Facebook, е потребителите да инсталират определено приложение.
Увеличете броя на посетителите на вашето събитие. С тази реклама се популяризира събитие с цел увеличаване на броя на участниците.
Увеличете гледанията на видео. Той е насочен към реклами, които интегрират видео, за увеличаване на броя на гледанията.
Генерирайте потенциални клиенти за вашия бизнес. Този рекламен модел във Facebook е насочен към привличане на потенциални клиенти.
Увеличете реализациите на вашия уебсайт. Тази реклама във Facebook има за цел да подобри преобразуването на определено маркетингово действие.
Популяризиране на продуктов каталог. Ако имате каталог с продукти или услуги, това е най-добрият начин за тяхната продажба.
С всичко, което научихте днес за рекламата във Facebook, със сигурност можете да започнете да мислите за създаване на рекламна кампания във Facebook за вашия бизнес. А ако искате професионални съвети и цялостна маркетингова стратегия, която наистина работи, пишете ни!
FreshVision ще постигне най- добрите резултати за вашия малък, среден или голям бизнес, съобразено с Вашия бюджет.