This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Ролята на визуалното съдържание в маркетинга
Защо изображението е толкова важно в социалните медии? Защото имаме толкова много информация около себе си и толкова малко време, че четем все по- малко текстовете, намиращи се в публикация или на уеб страница. И докато “скролваме” и “сърфираме” из социалните медии, това, което може да ни спре и да ни грабне вниманието е именно доброто визуално съдържание: може да е снимка, графичен или видео формат.
И в този момент трябва да се запитате дали се възползвате пълноценно от тази концепция във вашата онлайн маркетингова стратегия, както в социалните мрежи, така и в самия маркетинг на съдържанието.
Качественото съдържание е това, което триумфира в интернет, било с цел постигане на по- добро SEO позициониране и повишаване в класирането на резултатите от търсенето, или за да достигнете до аудиторията и дали клиентите в крайна сметка купуват вашите продукти или наемат вашите услуги. Постигането на всичко това с обикновен текст не е лесно, всъщност става все по- малко възможно.
Нашите съвети за създаване на добър пост в социалите мрежи
- Текст без изображения не работи. За да подобрите съобщението си, било то в публикация или на уеб страница и да накарате потребителите да спират на вашите публикации, да прочетат това, което искате да им съобщите, трябва да придружите съдържанието с изображение.
- Не правете компромис с изображението. Опитайте се да избягвате, доколкото е възможно, тези, които се намират в банките с изображения или на страниците за продажба на изображения. Те могат да бъдат много безлични и дори много повтарящи се. Освен това имайте предвид, че избраното от вас изображение не трябва да е 100% еднакво със съдържанието, с което работите. Опитайте се да намерите такава визия, която да предизвика някакво чувство, оказва влияние и събужда интереса на вашите читатели.
- Възползвайте се от склонността за споделяне. Опитайте се да създадете изображения за вашата компания, които насърчават посетителите да ги споделят. Така ще създадете разпознаваем имидж на вашата компания, и ще достигате до повече потенциални клиенти и ще генерирате по-голяма ангажираност в социалните мрежи.
- Инфографиката е успешен подход,който се харесва на потребителя. Това е така, защото успяват да вмъкнат по визуален начин голямо количество информация. Комбинирането на инфографиката с по- богат текст към поста, който разработвате, ще увеличи споделянето.
- Качеството на изображението е важно. Избягвайте да публикувате изображения с лошо качество на всяка цена. Това изобщо няма да ви облагодетелства и няма да създаде добро впечатление за вас на посетителите. Уверете се, че всички изображения, които включвате, са оптимизирани по размер, разделителна способност, формат и според това, което искате да предложите.
- Заглавията и маркерите “alt” са от съществено значение. Името, което давате на изображение, може да даде ясна представа за съдържанието, което предлагате. Също така е важно, когато позиционирате публикацията или уебсайта си. Изберете заглавието и маркера “alt”, съвместими с ключовите думи, с които искате да се класирате в резултатите от търсенето.
Изображенията са това, което ще привлече най-много посетители. Информацията влиза през окото, така че нещо мощно и цветно ще ви улесни да спечелите посещения. Ако искате професионална намеса за визията на Вашия бизнес, във Fresh Vision винаги имаме свежи идеи. Пишете ни!