fbpx

Запитване

Edit Template

Ролята на визуалното съдържание в маркетинга

Защо изображението е толкова важно в социалните медии? Защото имаме толкова много информация около себе си и толкова малко време, че четем все по- малко текстовете, намиращи се в публикация или на уеб страница. И докато “скролваме” и “сърфираме” из социалните медии, това, което може да ни спре и да ни грабне вниманието е именно доброто визуално съдържание: може да е снимка, графичен или видео формат. 

И в този момент трябва да се запитате дали се възползвате пълноценно от тази концепция във вашата онлайн маркетингова стратегия, както в социалните мрежи, така и в самия маркетинг на съдържанието.

Качественото съдържание е това, което триумфира в интернет, било с цел постигане на по- добро SEO позициониране и повишаване в класирането на резултатите от търсенето, или за да достигнете до аудиторията и дали клиентите в крайна сметка купуват вашите продукти или наемат вашите услуги. Постигането на всичко това с обикновен текст не е лесно, всъщност става все по- малко възможно. 

Нашите съвети за създаване на добър пост в социалите мрежи

  • Текст без изображения не работи. За да подобрите съобщението си, било то в публикация или на уеб страница и да накарате потребителите да спират на вашите публикации, да прочетат това, което искате да им съобщите, трябва да придружите съдържанието с изображение.
  • Не правете компромис с изображението. Опитайте се да избягвате, доколкото е възможно, тези, които се намират в банките с изображения или на страниците за продажба на изображения. Те могат да бъдат много безлични и дори много повтарящи се. Освен това имайте предвид, че избраното от вас изображение не трябва да е 100% еднакво със съдържанието, с което работите. Опитайте се да намерите такава визия, която да предизвика някакво чувство, оказва влияние и събужда интереса на вашите читатели.
  • Възползвайте се от склонността за споделяне. Опитайте се да създадете изображения за вашата компания, които насърчават посетителите да ги споделят. Така ще създадете разпознаваем имидж на вашата компания, и ще достигате до повече потенциални клиенти и ще генерирате по-голяма ангажираност в социалните мрежи.
  • Инфографиката е успешен подход,който се харесва на потребителя. Това е така, защото успяват да вмъкнат по визуален начин голямо количество информация. Комбинирането на инфографиката с по- богат текст към поста, който разработвате, ще увеличи споделянето. 
  • Качеството на изображението е важно. Избягвайте да публикувате изображения с лошо качество на всяка цена. Това изобщо няма да ви облагодетелства и няма да създаде добро впечатление за вас на посетителите. Уверете се, че всички изображения, които включвате, са оптимизирани по размер, разделителна способност, формат и според това, което искате да предложите.
  • Заглавията и маркерите „alt“ са от съществено значение. Името, което давате на изображение, може да даде ясна представа за съдържанието, което предлагате. Също така е важно, когато позиционирате публикацията или уебсайта си. Изберете заглавието и маркера „alt“, съвместими с ключовите думи, с които искате да се класирате в резултатите от търсенето.

Изображенията са това, което ще привлече най-много посетители. Информацията влиза през окото, така че нещо мощно и цветно ще ви улесни да спечелите посещения. Ако искате професионална намеса за визията на Вашия бизнес, във Fresh Vision винаги имаме свежи идеи. Пишете ни! 

Вкус и свежест за бизнес целите Ви!

Свържете се с с нас, за да направим бизнеса Ви по-свеж и успешен! 

Fresh Vision е дигитална агенция с цел ! Представете си, че имате партньор в бизнеса, който е толкова обсебен от резултатите, колкото и вие.

Бързи връзки

Бързи връзки

© 2023 Всички права запазени! Дигитална агенция Fresh Vision | Политика за поверителност