Защо изображението е толкова важно в социалните медии? Защото имаме толкова много информация около себе си и толкова малко време, че четем все по- малко текстовете, намиращи се в публикация или на уеб страница. И докато “скролваме” и “сърфираме” из социалните медии, това, което може да ни спре и да ни грабне вниманието е именно доброто визуално съдържание: може да е снимка, графичен или видео формат.
И в този момент трябва да се запитате дали се възползвате пълноценно от тази концепция във вашата онлайн маркетингова стратегия, както в социалните мрежи, така и в самия маркетинг на съдържанието.
Качественото съдържание е това, което триумфира в интернет, било с цел постигане на по- добро SEO позициониране и повишаване в класирането на резултатите от търсенето, или за да достигнете до аудиторията и дали клиентите в крайна сметка купуват вашите продукти или наемат вашите услуги. Постигането на всичко това с обикновен текст не е лесно, всъщност става все по- малко възможно.
Нашите съвети за създаване на добър пост в социалите мрежи
- Текст без изображения не работи. За да подобрите съобщението си, било то в публикация или на уеб страница и да накарате потребителите да спират на вашите публикации, да прочетат това, което искате да им съобщите, трябва да придружите съдържанието с изображение.
- Не правете компромис с изображението. Опитайте се да избягвате, доколкото е възможно, тези, които се намират в банките с изображения или на страниците за продажба на изображения. Те могат да бъдат много безлични и дори много повтарящи се. Освен това имайте предвид, че избраното от вас изображение не трябва да е 100% еднакво със съдържанието, с което работите. Опитайте се да намерите такава визия, която да предизвика някакво чувство, оказва влияние и събужда интереса на вашите читатели.
- Възползвайте се от склонността за споделяне. Опитайте се да създадете изображения за вашата компания, които насърчават посетителите да ги споделят. Така ще създадете разпознаваем имидж на вашата компания, и ще достигате до повече потенциални клиенти и ще генерирате по-голяма ангажираност в социалните мрежи.
- Инфографиката е успешен подход,който се харесва на потребителя. Това е така, защото успяват да вмъкнат по визуален начин голямо количество информация. Комбинирането на инфографиката с по- богат текст към поста, който разработвате, ще увеличи споделянето.
- Качеството на изображението е важно. Избягвайте да публикувате изображения с лошо качество на всяка цена. Това изобщо няма да ви облагодетелства и няма да създаде добро впечатление за вас на посетителите. Уверете се, че всички изображения, които включвате, са оптимизирани по размер, разделителна способност, формат и според това, което искате да предложите.
- Заглавията и маркерите „alt“ са от съществено значение. Името, което давате на изображение, може да даде ясна представа за съдържанието, което предлагате. Също така е важно, когато позиционирате публикацията или уебсайта си. Изберете заглавието и маркера „alt“, съвместими с ключовите думи, с които искате да се класирате в резултатите от търсенето.
Изображенията са това, което ще привлече най-много посетители. Информацията влиза през окото, така че нещо мощно и цветно ще ви улесни да спечелите посещения. Ако искате професионална намеса за визията на Вашия бизнес, във Fresh Vision винаги имаме свежи идеи. Пишете ни!